Bloggbanner_1000x400_COLOR

16 November 2015

Allnighter

Jag har desperat försökt få min sovrutin tillbaka med mina vänner.. Så vi bestämde oss för att göra en spontan 'Allnighter' (hölldes vaken hela natten och for till skolan utan att sova ett dugg)  när vi fortfarande satt vid Annas två på natten och gjorde våra skoluppgifter. Vi körde till Karleby och cruisade där i några timmar innan vi körde till McDonalds drive in och stannade i bilen på en parkeringsplats och pratade och skrattade om allt och ingenting. Jag är lite trött just nu, men det känns som jag skommer och klara av att hålla mig vaken ända till 22. Och det var värt det. Denna typ av stunder är vad jag lever för.

12345

I'm desperately trying to get some sleeping-routine back with my friends.. So we decided to do a spontaneous allnighter when we still hanged out at 2 am. doing our homework. We drove to Kokkola and cruises there for a few hours before we went to McDonalds drive in and stayed in the car in a parking lot and talked and laughed about everything and nothing. I'm a bit tired right now but it feels like I'm gonna make it to 22 pm before I go to sleep. And I think It was totally worth it. These kind of moments are what I live for.

- Iines

No comments: