Bloggbanner_1000x400_COLOR

7 December 2015

Thank You 2015

Hur ska man ens börja? Mitt år började första januari exakt klockan 00.02 och efter det gick det bara uppåt. 
Jag bodde i England och på fem månader hann jag resa till Irland, Skottland och till så mycket olika platser i England med mina bästa kompisar. I maj sade jag svåra hejdå till mitt liv i England och kom hem. Hade en otroligt fin sommar i Finland med massor av konsärer och musik, resande inom landet, nya människor och ett otroligt bra sommarjobb. Har också flyttat och fått ett eget rum, äntligen.
Jag kom in till en ett års fotokonst linje men bestämde mig att sluta efter bara två och en halv månad, det har varit en av de bästa valen jag gjort i höst. Nu förbereder jag min bara till nästa år. Otroligt bra år bakom, nästa blir ännu bättre!

How do i even begin.. This year started at 00.02 on the first day of 2015 and after that it was just uphill. 
I lived in England and in five months I traveled around, Ireland, Scotland and lots of places in England with my best friends   In may I said the hardest goodbyes I've ever had. When I got back to Finland I had an amazing summer, lots of concerts, traveling, new people, experiences and an unforgettable summer job. We also moved early this fall and I finally got a room that really feels like mine.
I thought I chose right when I decided to study photography this fall but it only lasted two and a half months before I decided to quit which has been one of the best decisions I've made this fall. Now I'm mostly just preparing for next year. Such an amazing year behind, here's to the next one!



-Jasmine

No comments: