Bloggbanner_1000x400_COLOR

28 January 2016

My Own Space

22
Några veckor bakåt flyttade jag äntligen till min egen lägenhet. fastän allt där är ännu på hälft, älskar jag den. Min egen plats, ro, möbler, regler och det viktigaste, min egen mat, haha.

A few weeks back I finally moved to my own apartment. And even though it's still so unfinished, I love it. My own place, with my own stuff, my own rules and most important, my own food, haha. 
23
Planen var egentligen att bo hos min mamma så länge som möjligt, skaffa ett jobb, spara massor och sedan endera åka nånstans eller komma in till min drömskola. Men såklart så går det inte alltid som man planerar, mitt i allt var det inte en möjlighet mera för mig att bo hemma, så jag började året 2016 med att söka efter en lägenhet, inte ens två veckor senare, sov jag första natten där i min egna lilla lägenhet.

The plan was to live at my mom's as long as possible, get a job, save up, go travel or get into my dream school. but of course, things happen, Living at home suddenly wasn't an option anymore so I started off this year by searching for an apartment. Suddenly, not even two weeks later, I spent the first night in my own place.
24
Kommer troligen göra ett större inlägg om saken när min lägenhet inte ser så ofärdig ut och jag fått alla IKEA kassar bort och sista möblerna ihop skruvade.

I'll probably do a bigger blogpost about this when my apartment is more finished and I've gotten all the IKEA bags away and the last furnitures built.


-Jasmine

No comments: