Bloggbanner_1000x400_COLOR

3 January 2016

Specs

170
Jag har alltid tyckt att glasögon är super coola. De är de enda orsaken orsaken jag skulle vilja ha dålig syn. Jag tycker bara att glasögon är så 'stylish'. Jag skulle skaffa ett par med fake linser ifall ramarna inte var så dyra. Glasögonen kommer vara pricken på i:et på min stil. Har till och med kollat upp precis vilka glasögon jag skulle vilja ha.

I've always thought that specs are really cool. They're the only reason I'd like to have bad vision. I just think glasses are so stylish. I would wear fake one's if they weren't so expensive. The day I get glasses is the day my style is complete. I even looked up exactly which kind of glasses I'd like to have.
171




- Iines

2 comments:

Carita Liljendahl said...

Heh, smålog åt kommentaren "... glasögon är super coola. De är de enda orsaken orsaken jag skulle vilja ha dålig syn" :-)
Visste inte det fanns bågar med fakelinser, alltid lär man sig nåt nytt!
Hittade din blogg via FB och Finlandssvenska bloggare.

Unknown said...

Haha :) Visste inte själv heller före en vän berättade om saken till mig för någor år sedan! Men tror det har blivit en stil-grej, så man kna köpa dem bar för skojs skull också om man vill :)

//iines