Bloggbanner_1000x400_COLOR

10 February 2016

New Beauty Products

3 copy
Har samlat massor med nya skönhetsprodukter på senaste tiden och tycker verkligen de här är värda att nämna!

I've gotten so many new beauty products lately and I just wanted to show you the one's worth a mention!
4 copy
Jag beställde några veckor bakåt tre stycken mini maskaran från ebay. Jag prövade den blåa idag och den är helt super bra, får mina fransar att se jätte långa ut. Litar inte så mycket på ebay så har också en ''riktig'' maskars från maybelline som jag använder för att få lite mer volym i fransarna då jag inte har mina lösögonfransar på, vilka jag försöker vara utan de flesta dagarna.

A few weeks ago already I ordered three small mascaras from ebay. I tried the blue one today and it's really good, it makes my lashes look really long. I don't trust ebay that much though, so I still also have a ''real'' mascara from eBay that I use for more volume on my lashes when I don't wear my fake lashes, which I'm trying not to do most days.
5 copy
Som en gåva fick jag också ansiktstvätt produkter med en anti-akne gel och kräm att lägga på efteråt, en för varje gång och en för mer sällan. De är alla ekologiska och natur gjorda plus de doftar så gått! Många som inte har akne är rädda för att använda för ''starka'' produkter, men de här är såna som alla kan använda, du lämnar bara bort anti-acne krämen så funkar det som vilken som helst annan rengörings metod. Jag rekommenderar bara att du tar bort din makeup innan och håller dem här som bara hud rengöringsmedel istället för make up borttagningsmedel. De är beställda från en lokal frisör och av min familje medlem så vet inte om priser, tyvärr!

Then as a gift I got these face wash products including a anti-acne gel and a creme to put on afterwards everyday and one for just some days a month, maybe once a week or so. They are all ecological and smell really nice. A lot of people who don't have acne problems are scared to use too ''strong'' products, but this is one that anyone can use, just leave out the anti-acne gel if you feel like you don't need it. I recommend you keep this as just a skincare method though instead of using it as a make up remover by taking your make up off before using this.These are ordered from a local hairdresser by my family member so I can't really tell you the price, sorry!
6 copy



-Jasmine

No comments: