Bloggbanner_1000x400_COLOR

17 February 2016

Thursday - My Day

8:07 Alarm klockan ringer och jag hoppar genast i dushen
        The alarm goes off and I immediately jump in the shower
8:31 Färdigt dushad och börjar sminka mig genast
        I'm showered and start doing my make up
9:05 Sminken är färdig så jag äter min morgongröt och fortsätter kolla youtube
        Done with my make up and now I eat my breakfast while continuing watching youtube
9:37 Jag betalar lite räkningar, bloggar, kollar youtube eller vad jag nu sen hittar på
         I pay bills, write in my blog, watch youtube, kinda whatever I come up with
10:36 Sedan, som alltid, blir det bråttom och jag packar lunchen medan jag borstar tänderna och springer runt som en galning i min lägenhet
          Suddenly I'm in a rush and I pack my lunch while brushing my teeth and running around my apartment
10:43 Jag är ut från dörren & hoppar i bilen
           I'm out the door and jump in my car
Untitled
10:58 På jobbet, vi öppnar inte förrän 12, så det är inte så på minuten 
          At work, we don't open until 12 though so there's no one actually counting the minutes
14:20 Lunch paus, äntligen
          Lunchbreak finally
17:04 Jag slutar jobbet och kollar igenom några butiker i stan
          I finish work and I kill some time just looking around in shops
17:37 Till gymmet och dansa
          Off to the gym to dance
18:55 Färdig på gymmet och jag nästan springer hem för jag är SÅ hungrig
          Done at the gym and I immediately go home because I'm starving
19:20 Hemma äntligen
          Finally home
19:30 Jag har mat färdigt från igår så jag värmer bara upp det och kollar netflix samtidigt
          I have some leftovers from last night so I just heat it up and eat in front of netflix
21:08 Vaknar upp från min mat koma och bestämmer mig för att tvätta sminken bort och välja kläder osv för imorgon
          I wake up from my food coma and decide to wash off my make up and choose an outfit for tomorrow and get everything ready
22:00 Jag går i sängen och läser min bok, ända sättet jag kan lugna ner mig
          I go to bed and read my book, it's the only way I can calm down enough to fall asleep
23:51 Jag äe så underlig att jag bara måste stänga ögonen och försöka somna innan midnatt, annars blir jag galen, haha
          I have this weird thing that I have to close my eyes and start to sleep before midnight otherwise it'll drive me crazy
Untitled


Gjorde förra gången ett 'my day' inlägg då jag bodde i England, roligt att se skillnaden, haha! Här hittar du mitt förra inlägg.
The last one I posted a 'my day' I was living in england, funny to see the difference, ha! Click here to see my previous post.



-Jasmine

No comments: