Bloggbanner_1000x400_COLOR

28 July 2015

Pale

Det är inte så länge sedan som jag ännu var obekväm med hur blek jag är. Jag vågade inte köpa vita kläder och jag var obekväm annars också med min hudton. Jag har i många somrar försökt få färg, men har ändast bränt mig eller fått ändast lite färg så jag så jag få lite rödare ton på huden, men alla andra har blivit så bruna under sommaren så man ser inte att jag fått färg på mig.
Men i år så har jag lärt mig att man kan vara fin fast man är lite blek och att jag kan visst använda vitt, att jag mer smälter in med pastell ljusröda fäger. Jag har lärt mig att gilla min hudfärg och jag är glad över det!


91



Not too long ago I was still really insecure about being as pale as I am, I never bought any white clothing and I was really uncomfortable in my own skin. Every summer I try to get tanned but I often just burn myself or just get a little bit of color so I look a bit reddish, but often everyone else is so much more tanned so you don't really notice any color I've got.
But this year I learned that you can be pretty even if you are pale and I can use white colored clothing, it's more the paste pink colors that kind of melt into my skin. I've learned to like my skin color and I'm really happy about it!

- Iines

No comments: