Bloggbanner_1000x400_COLOR

28 July 2015

Snapshots

Untitled
Untitled


Bra dagar bakom mig, har varit till Mumin världen med min familj, Estland och shoppat med mamma, varit på grillfest med mina kompisar och gått ut efteråt, sovit 3h och tagit min tredje tatuering, gått ut igen med mina kompisar i Helsingfors och haft det helt fans roligt. Nu ska jag försöka ha några mellan dagar innan jag går på 'festival' om några dagar igen, huh.

Great few days behind me, I've been to Moomin world with my family, Estonia and done some shopping with my mum, had a bbq with my friends and went out afterwards, gotten 3h of sleep before getting my third tattoo done and then went out again the next day in Helsinki and had a hell of a night, haha. Now I'm gonna, try at least, to take it easy before a festival on thursday. 

20 Untitled



-Jasmine

No comments: